2017-10-02

Őszi falatkák

Juci Ká blogjában láttam meg egy biscornut, ami nagyon megtetszett.  (Köszönöm szépen a mintát!)
Barbaral After Fall fonalát nem találtam meg otthon (szerintem van valahol, de a manók elrakták :) ), de Double Coffee-t igen.
A közepére egy fa gyöngy került, a szélét csak simán összevarrtam.

A biscornu és a füge mellé hoztam egy kis sajtos pogi falatkákat is.
Ide is felírom, nehogy elfelejtsem...
Hozzávalók: 50 dkg liszt, 25 dkg Ráma, 2 dkg élesztő, 1 dl tejben felfuttatva, 2 teáskanál só, 1 kisdoboz tejföl,  1 tojássárgája. Összegyúrni, szaggatni. A tojásfehérjével megkenni, majd csipet reszelt sajt a tetejére. 170C-s sütőben kb 15 perc.

Ma ragyogott a délelőtt,
Valamivel tizenegy előtt
Utcánk végén jártam,
S láttam, amint átöltözött az Ősz.
Apró kis forgatagok,
Falevél-kisasszonyok táncoltak
Ezer-szín ruhában,
Készülődtek az őszi bálba.
Ősz - hangjában méltó tisztelet -
Mindőjüket táncra kérte,
Hosszú báli éjszakát ígért érte,
S egyikőjük sem mondott nemet.
Végül az egész vidám gyülekezet
Hatalmas kavalkáddá egyesülve,
Forgószél-úrfi gyors kocsijába ülve
Indult a bálba - valahová - a Hold udvarába.
Szólalni sem tudtam,
Csak álltam megnémultan,
Az Ősz új csodákat ígért
Ott, ahol az utca véget ért...
Fazekas Miklós:Ahol az utca véget ér

8 megjegyzés:

  1. Máris elkészült! Gyönyörű körítéssel tálaltad pogácsa, füge, vers. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. Oh, de tüneményes lett!!! Nagyon tetszik!
    A pogácsák fincsik lehetnek! Köszi a receptet! :o)

    VálaszTörlés
  3. Olyan csodás verseket, idézeteket hozol mindig!!!!!Rácsodálkozom....
    Nekem PONT ezzel a színnel tetszik a hímzésed!

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan kész lett a bicsornud..és szépséges..A pogi illatát érezni...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! (Már nálam is kinyomtatva vár a minta :))
    Köszi a receptet és a szépséges verset is!

    VálaszTörlés
  6. Olyan klasszul megkoreografálod a képeid, nagyon hangulatosak!
    A biscornud meg gyönyörű!

    VálaszTörlés